|
Vi har desværre måtte
filetere vores hornfisk, Mikkel.
Det hele startede, da han begyndte at lave sjov med vores musik.
Han sagde og vi citerer: "Det er da noget fjollet musik,
vi laver og så'n nå'et", og det siger man ikke
ustraffet til et seriøst rockband med en vundet talentkonkurrence
og en udgivet single (med et salg på over 10 eksemplarer)
bag sig.
Til Mikkels forsvar skal siges, at vi lokkede ham med i bandet under
påskud af, at vi var et vaskeægte boyband, der faktisk
skulle bruge mere tid på dansetrin end skønsang og
musisk udfoldelse. Hvilket ifølge Mikkel selv
passede udemærket til hans evner.
I blæsergruppen har der internt udspillet sig et større
jalousi-drama grundet Mikkels "moves", der iflg. Sune
var blevet lidt for niftige. Feks. kunne han finde på at krydse
sine ben (begge to!), snurre rundt og lave et lille spjæt
op i luften, mens han med et fjoget grin råbte "N'go-go
boys and girls" helt malplaceret i vores forum.
Mere end en gang har han ment, at han skulle have dobbelt så
meget af hyren som os andre, bare fordi vi kalder ham Mikkel 1 og
Mikkel 2. Han har dog aldrig fået mere end 1/7. Når
bilen skulle pakkes var han nemlig Mikkel 0.
Af øvrige mindre irritationsmomenter kan vi nævne:
- Han nægtede at give
sin saxofon brasso et ønske vi højt og længe
har ytret i bandet.
- Han lyttede til jazz i
sin fritid.
- Han kørte et pindsvin
over på hovedvejen mellem Århus og Randers i oktober sidste
år uden at stoppe op og se om det var okay.
- Han lærer aldrig
rigtigt at drikke Blå Thor.
- Nogen siger, at de har
set ham lave playbackshow på lokalTV sammen med Richard
Ragnwald.
Rygtet vil vide, at han temmeligt
travlt med sin nye karriere som saxofon-bladsnedker eller webdesigner
eller så'n nå'et.
Som plaster på såret/hadegave, har han fået et
life-time backstage pass til alle vores fremtidige koncerter..........i
Belgien, Oh Yeah !!!
 |
Vi
takker farvel til Mikkel med denne
lille animation.
Såfremt du ønsker at læse Mikkel 1 &
Mikkel 2's venindesider en sidste gang, får du muligheden
ved at klikke her.
Føler du medlidenhed med ham, eller ønsker du
at håne ham yderligere, kan du sende ham elektronisk post
på:
mikkel@nielsklapperfisken.dk
|
|